izrada web sajta 1

IZRADA WEB SAJTA

Pokrenuli ste sopstveni posao i sada se pitate šta je sledeći korak kako bi vaše poslovanje bilo uspešno – odgovor je izrada web sajta. Potrebna vam je dobra prezentacija na Internetu kojom ćete privući nove mušterije, povećati prodaju, predstaviti sebe na najbolji način i pokazati drugima da je Vaš brend poseban.

O čemu svedoči dobro izrađen web sajt?

Dobro izgrađen web sajt vašem poslu doneće brojne pogodnosti i predstaviti vas klijentima u najboljem svetlu. Poruke koje šalje dobro izrađen web sajt:

  • Kredibilnost – Činjenica je da postojanje websajta povećava poverenje potencijalnih kupaca ili klijenata prema vašoj firmi. Dobar web sajt će vam omogućiti da ostavite snažan pozitivan utisak na vaše potencijalne kupce i klijente.
  • Lak pristup i veća vidljivost – Posedovanje sajtaomogućava ljudima da vas lako pronađu, da saznaju više o vašoj kompaniji, saznaju sve detalje o načinu poslovanja, proizvodnje i da na taj način učvrste svoje uverenje da je proizvod vaše kompanije pravi izbor za njih.
  • Dostupnost 24/7 – Za razliku od vas koji imate radno vreme vaš sajt je dostupan potrošačima non stop. Ovo je naročito bitno jer nakon radnog vremena u večernjim časovima dolazi do porasta pretraga vezanih za kupovinu svakondevnih proizvoda. Sajt zadovoljava radoznalost kupaca i pomaže im da svoje odluke donose u svako doba dana uz dobar izvor informacija. Na taj način se stiče poverenje i pre same kupovine i obezbeđuje se poslovni odnos na duži rok.

U svetu u kome tehnoligija sve više uzima maha, posedovanje web sajta postala je vrsta imperativa u poslovnom svetu. Internet sajt je važno marketinško sredstvo, bez obzira kojom vrstom posla se bavite. I dok je ranije važilo ako „nisi izašao na teleizor“ kao da ne postojiš, tako se danas slobodno može reći, da ako vas nema na Internetu, onda vas nema nigde.

Oglašavanje nekad i sad?

Novo vreme diktira nove trendove. Krajem prošlog veka Žute strane vodile su glavnu reč. Telefon je u potpunosti promenio način na koji se poslovalo i komuniciralo sa korisnicima pre toga,a kako je sve veći broj domaćinstava počeo da koristi telefonski imenik da bi pronašli lokalne proizvode i usluge, vlasnici biznisa su shvatili da je ulaganje u reklamiranje tog tipa pametna odluka. Reklamiranje u Žutim stranama je postalo standardna procedura za veći deo firmi. I to je imalo savršenog smisla – većina domaćinstava je koristila telefonski imenik svakodnevno.

Ponašanje korisnika vremenom se menjalo i prilagođavalo modernim tehnologijama, a Internet je svakako otvorio vrata novim načinima reklamiranja. Kako je sve više i više korisnika shvatalo da mogu brzo i efikasno pronaći sve što im je potrebno na internetu mnogo brže i efikasnije nego u telefonskom imeniku, ponašanje korisnika se promenilo. Sve je postalo dostupno, jednim klikom možete iz svoje fotelje platiti račune, kupiti avionsku kartu ili novi kaput. Ali šta ako vašeg biznisa nema na internetu ? Ukratko – ne postojite.

izrada web sajta 2

Kada je pravo vreme za izradu web sajta ?

Osim ukoliko niste vlasnik male firme koji nije zainteresovan da njegov posao napreduje, morate imati web sajt. U današnje vreme izgradnja poslovnog web sajta ili prodavnice za e-trgovinu je lakša nego ikad. Ulaganje u izradu web sajta ne košta mnogo, vaša online prodavnica nije ograničena na radno vreme, a uz to web sajt predstavlja najbolje sredstvo besplatnog oglašavanja.

Naravno,  uvek je dobro ako vašim potencijalnim klijentima možete da posvetite vreme za razgovor i date im usmeno odgovore na pitanja koja ih zanimaju, ali ponekada to jednostavno nije slučaj i tada bi bilo dobro da kažete: “Čućemo se, a u međuvremenu posetite mojwebsajt.rs, verovantno ćete naći odgovore na mnoga pitanja koja Vas zanimaju.”

 Na vašoj web lokaciji potencijalni klijenti će moći da se upoznaju s tim koje proizvode ili usluge nudite, da pogledaju galeriju vaših slika ili video materijala, da se upoznaju sa svim benefitima vašeg proizvoda ili usluge, da pogledaju cenovnik, vašu lokaciju i još mnogo toga.

Naravno, sa vašeg sajta odmah mogu i kupiti proizvod ili zakazati termin za uslugu koju nudite, bez obzira da li neradan dan ili ste vi možda na odmoru.

I tako dolazimo do odogovora na pitanje kada je pravo vreme za izradu web sajta – a to je VEĆ DANAS.

 

izrada web sajta 3

Razlozi  zbog kojih je važno imati web sajt

  • Klijenti vas neće uzeti u obzir neki posao ili uslugu ako nemaju web sajt

Prema podacima koji je objavio DataReportal 80% stanovnika Srbije koristi internet svakog dana, a od toga je 43 odsto njih aktivno na društvenim mrežama. Samim tim, korisnici očekuju da su i kompanije prisutne na Internetu (uključujući i stavku da imaju web sajt) i smatraće posao ili uslugu koji nemaju web sajt za manje profesionalne od onih koji imaju.

  • Ljudi vas pretražuju na internetu

Jedna od prednosti posedovanja web sajta za male i srednje biznise je da ste tamo gde su vaši korisnici. Postoji dobar razlog zašto toliko kompanija ulaže u web sajt sa integrisanom SEO optimizacijom. Verovali ili ne, Gugl zabeleži 3.5 milijardi pretraga na dnevnom nivou, i baš ovog trenutka postoji neko blizu vas ko je na Internetu i ko istražuje upravo vaš posao ili uslugu. Pitanje je samo: da li mogu da Vas pronađu?

  • Na komercijalne transakcije u svakoj industriji utiče sadržaj sa web sajta

Prema nekim istraživanjima, čitavih 75 odsto B2B kupaca kažu da sadržaj na web sajtu značajno utiče na njihovu odluku o kupovini, a 62 odsto kažu da mogu da završe izbor kupovine samo na osnovu sadržaja na web sajtu.

Sajt koji je dobro dizajniran, koji je lako pregledan, koji nudi kvalitetan izvor informacija ne samo da će doprineti povećanju profita, već će uticati i na potrošače da se zadrže na njemu. Vaš cilj je da ih dobrim dizajnom i sadržajem „zaključate“ da ne idu na druge sajtove, i to je najveće moguće povećanje prihoda, jer je to profit na duge staze.

  • 75% korisnika priznaje da o kredibilitetu kompanije sudi na osnovu dizajna web sajta

Prema poslednjim istraživanjima 75% ljudi je priznalo da o kredibilitetu kompanije sudi na osnovu dizajna web sajta. Ljudi će pre sarađivati sa nekim kome veruju, a web sajt je prvo mesto na koje odu da provere podatke, recenzije i nagrade.

Zato budite oprezni – ako imate loš dizajn web sajta, sama činjenica što postojite online Vam neće mnogo pomoći. Imate oko 50 milisekundi (0.05 sekundi) da ostavite utisak na posetioca vašeg sajta i “ubedite” ga da ostasne. U narednih 10 sekundi (a često i manje) treba da mu kažete šta može očekivati od Vašeg sajta i usluga. Nakon tog vremena, ako to nije ono što žele, oni odlaze.

Vaš sajt treba pre svega da bude informativan, jednostavan za korišćenje, jer ljudi sve manje vole komplikovane stvari. Žele jasno i brzo da dođu do informacije koja ih zanima. Trebalo bi vizuelno da bude privlačan i zanimljiv kako bi se ljudi što duže zadržali, ali da sve to bude sa dozom umerenosti i ukusa. Upravo jer se danas svi nalaze na Internetu, važna je originalnost i unikatnost. Unikatan sadržaj kojim se ispunjava sajt jeste jedna od ključnih stvari koja utiče da se određeni sajt izdvoji od ostalih i dobije na kredibilitetu.

93% svih kupovina počne pretragom na internetu

Danas se najveće svetsko tržište nalazi na internetu i skoro svaka pretraga za potrebnim proizvodom počne na nekom od pretraživača poput GoogleYahooBing. Oni su velika trojka, a kada pričamo o pretraživanju treba znati da se preko njih obavi 90% svih pretraga. Google je svakako najveći i 6 od 10 pretraga ide preko njega.

Ako znamo da 93% svih odluka u kupovini počinje na internetu, to znači da ako niste tamo prisutni da se obraćate jako malom broju ljudi.

O čemu svedoči dobro izrađen web sajt?

 

Dobro izgrađen web sajt vašem poslu doneće brojne pogodnosti i predstaviti vas klijentima u najboljem svetlu. Poruke koje šalje dobro izrađen web sajt:

  • Kredibilnost – Činjenica je da postojanje websajta povećava poverenje potencijalnih kupaca ili klijenata prema vašoj firmi. Dobar web sajt će vam omogućiti da ostavite snažan pozitivan utisak na vaše potencijalne kupce i klijente.
  • Lak pristup i veća vidljivost – Posedovanje sajtaomogućava ljudima da vas lako pronađu, da saznaju više o vašoj kompaniji, saznaju sve detalje o načinu poslovanja, proizvodnje i da na taj način učvrste svoje uverenje da je proizvod vaše kompanije pravi izbor za njih.
  • Dostupnost 24/7 – Za razliku od vas koji imate radno vreme vaš sajt je dostupan potrošačima non stop. Ovo je naročito bitno jer nakon radnog vremena u večernjim časovima dolazi do porasta pretraga vezanih za kupovinu svakondevnih proizvoda. Sajt zadovoljava radoznalost kupaca i pomaže im da svoje odluke donose u svako doba dana uz dobar izvor informacija. Na taj način se stiče poverenje i pre same kupovine i obezbeđuje se poslovni odnos na duži rok.

 

U svetu u kome tehnoligija sve više uzima maha, posedovanje web sajta postala je vrsta imperativa u poslovnom svetu. Internet sajt je važno marketinško sredstvo, bez obzira kojom vrstom posla se bavite. I dok je ranije važilo ako „nisi izašao na teleizor“ kao da ne postojiš, tako se danas slobodno može reći, da ako vas nema na Internetu, onda vas nema nigde.

 

Ova Internet stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. 

Korišćenjem ovog sajta se slažete sa korišćenjem kolačića (cookies)

Više o tome možete pronaći u našoj Politici privatnosti i Kolačićima

Scroll to Top