DA LI VAM JE UOPŠTE POTREBAN WEB SAJT?
Inventivni preduzetnici već koriste prilike koje im se nude na internetu.
Ako pogledate koliki broj internet stranica već postoji u današnje vreme, doći ćete do brojke od preko 2 milijardi. (Izvor: https://tekeye.uk/computing/how-many-websites-are-there ) Ta brojka takođe znači i ogroman broj privrednih subjekata koji su zbog sopstvenih interesa kreirali svoje web sajtove.
A šta se to Vas tiče? Verovatno bi do sada Vaša kompanija već bankrotirala ako ne biste ništa prodali, je l’ tako?
Sa druge strane, Vi ste do sada bili primorani da koristite samo „tradicionalne“ načine reklamiranja kao što su flajeri, oglasi na radiju, brošure, katalozi, itd. Nažalost upravo ti tradicionalni načini reklamiranja, danas nekako predstavljaju samo prekomerni trošak i od njih imate ili možete da očekujete loš učinak.
Sve dok je ovakav način funkcionisao, bilo je sve super i dobro. Ali šta ćemo sa činjenicom da danas sve veći broj ljudi želi da sazna o ponudi, da se informiše o proizvodu ili usluzi, pa na kraju i da je kupuje putem interneta? Uz nekoliko klikova i malo pretraživanja po internet stranicama ljudi mogu da dođu do onoga što traže i žele da kupe. Filozofija interneta je vrlo jednnostavna: Spakovano, poslato i dostavljeno. I to samo za nekoliko dana, iz celog sveta. (Pogledajte kako to radi ALIEXPRESS najveća kineska on-line prodavnica https://www.aliexpress.com ) Bez razgovora s bilo kim ili potrebe da se predstave.
Da li ste toliko produktivni ili Vam finansijske mogućnosti dozvoljavaju da se odreknete takve mogućnosti zarade?
Postoje tri razloga zašto bi svaki preduzetnik ili kompanija trebala imati web sajt:
Vaši kupci ili potencijalni klijenti očekuju od Vas da imate web sajt.
Možda ste već imali takva iskustva kada su Vas pitali za adresu web sajta. I verovatno ste se osećali neprijatno kada ste morali odgovoriti sa “PA MI NEMAMO WEB SAJT” ili “NEMAMO JOŠ UVEK WEB SAJT, ALI RADIMO NA TOME”. Verovatno ste nakon toga pomislili da ste najverovatnije izgubili kupca ili ste se baš osramotili, jer u današnje vreme imati web sajt je imperativ.
Sa postavljanjem sopstvenog web sajta „Ne pritiskate na kupce“ sa prodajom.
Kupci provereno ne vole i ne odobravaju tehnike prodaje u kojima se osećaju da su pod nekom vrstom pritiska. Izbegavaju i ne žele da se nalaze u podređenom položaju. U takvim situacijama njihova tipična reakcija bi glasila: “Ništa, samo gledam” ili “Hvala Vam puno, ali samo ću da malo pogledam”.
Iz tog razloga postavlja se legitimno pitanje: A zašto ne dozvolite da Vaš potencijalni kupac ima mogućnost da “pogleda”?
Izradite svoj web sajt i dajte im mogućnost da gledaju. To je sve što oni žele. Niko im u tom slučaju neće “disati za vratom”. Realnost je takva da ukoliko imate web sajt onda ste svojoj kompaniji osigurali način putem koga potencijalni ili već lojalni kupci mogu neograničeno pretraživati i informisati se o Vama. Vi i u tom slučaju ne gubite mogućnost prodaje, jer ih još uvek možete na lep i uglađen način s´vremena na vreme upozoriti na postojanje Vaše kompanije ili novitete koje ste za njih pripremili.
Ovaj način predstavljanja je uz pomoć savremene tehnologije izuzetno efikasan, jer možete odmah da saznate kojeg posetioca je šta interesovalo na Vašem web sajtu.
Obim prodaje preko Interneta je 3 puta veći od prodaje putem telefonskih poziva
Do sada je sproveden veliki broj marketinških istraživanja, od kojih sve pokazuju iste rezultate: obim prodaje preko interneta je tri puta veći nego putem telefonskih poziva!
25% prodaje je ostvareno preko telefona, a čak 75% prodaje se vrši putem Interneta. U ovom slučaju, činjenica koja bode oči je da su to uglavnom ljudi stariji od 16 do 49 godina, dok grupa ljudi starijih od 50 godina kupuje preko telefona.
Da zaključimo, da li vam je stvarno potreban web sajt?
Više o TOPSAJTU možete pročitati OVDE